torsdag 4 juli 2013

Kärlek, vatten & snabbmat - Marcus Lindgren

Just nu håller jag en bok i min hand som jag tror att min lillasyster skulle älska. Marcus Lindgrens bok: Kärlek, vatten & snabbmat. Marcus Lindgren är grundaren till den nya nordiska matkedjan SPIS & DELI och nu delar han med sig av sina erfarenheter gällande kost, tänkande och handling.

Marcus hade själv hälsoproblem och bestämde sig för att ta tag i sin fallerande hälsa. Nu är han helt frisk och ger dig tips på hur du ska lägga upp ditt liv samt tips på goda matrecept för ökad glädje och energi, för att inte tala om bättre sömn.

Jag blir inspirerad och jag känner att jag också vill ändra min mentala och fysiska hälsa efter att ha läst denna bok. Marcus Lindgren blir ens förebild när man läser hans guidebok. Förutom matrecept så bjuder Lindgren på andra tips, bra saker att tänka på och en utförlig beskrivning av de grundläggande mänskliga behoven. Läs den och ta till dig de delar som passar dina behov och förutsättningar.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar