lördag 27 april 2013

Våren är här!

Nu bör jag ta mig i kragen och börja blogga lite igen. Det var ett tag sen sista inlägget och visst har jag hunnit bläddra igenom och läsa några böcker. Det är bara så mycket annat som tar tid, som t.ex. att spendera lite kvalitetstid med barnen och min man. Idag blev det fika på nyöppnade Starbucks i Sky City. Åh, vilken service säger jag bara. Väl värt ett besök.

På tal om fika, det skulle inte skada med en egen trädgård istället för min avlånga balkong. En egen personlig trädgård med min vita hammok i där jag och familjen kan sitta och njuta av en god kopp kaffe (eller saft för barnen). Jag blir lite inspirerad av boken Swedish Details Gardens av Annika Huett och Ulf Huett Nilsson och funderar på att göra om min balkong. Den innehåller fantastiska bilder av svenska trädgårdar med roliga och personliga detaljer. Bilderna speglar allt som kännetecknar den svenska trädgården. Gillar du trädgårdar är det här definitivt en bok för dig. Ingen text, bara mer än 400 bilder!

Den här boken har jag köpt för att ge bort och jag vet precis till vem...


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar