söndag 27 januari 2013

Utlottning av Rekordvinnaren

Återigen sker utlottning här på Bookis blogg. Du har nu chansen att vara med och tävla om Rekordvinnaren skriven av Pieter Tham. Boken är helt ny och i inbunden exemplar. Jag har själv läst en specialutgåva av boken och skrivit om den på bloggen. Mer om det kan du läsa här.

Vill du vara med i utlottningen? Det enda du behöver göra är att skriva att du är intresserad av att läsa boken som en kommentar till det här inlägget. Jag uppskattar om du sprider tävlingen vidare på din blogg/sida. Tävlingen pågår till och med 3 februari 2013, klockan 18.00. Efter 18.00, drar jag namnet på den lyckliga vinnaren.

Lycka till!


2 kommentarer :

  1. Hej!

    Jag är intresserad av att läsa den här boken. Tyvärr har jag ingen blogg för att skriva om utlottningen. Jag hoppas att jag har chans att vinna ändå. /Bettan

    SvaraRadera
  2. Oj då! Det var inte många intresserade till den här boken :) Då kan jag säga att den är din Bettan. Mejla mig din adress så skickar jag boken till dig.

    SvaraRadera