torsdag 10 januari 2013

Femtio nyanser av frihet - E L James

Femtio nyanser serien av E L James är nu läst och kommenterat kring på ett eller annat sätt på denna blogg. Den här gången har läst jag sista delen både på engelska och på svenska. Kanske är det ingen idé att skriva en gång till vad jag tycker eller inte tycker om i boken. Istället länkar jag vidare till mitt inlägg som jag skrev förra året efter att jag hade läst den på engelska.

Här kan du läsa mer om vad jag skrev. Jag säger bara så här ännu en gång: kan en bok fånga sin läsare så att man vill läsa ut den, då är det en bra bok oavsett om man nu provoceras, blir irriterad, eller vad det nu kan vara för känslor som uppstår av att läsa boken.

1 kommentar :

  1. Håller med dig, en bok som fångar är en bra bok. Jag gillade Femtio nyanser av frihet...men gillade de första två liiite bättre. Men slutet var riktigt bra. Jag är mer än nöjd! :)

    SvaraRadera