måndag 15 oktober 2012

Utlottning av Lars Kepler böcker

Nu är det dags för lite utlottning här på Bookis blogg. Du har nu chansen att vara med och tävla om Paganinikontraktet och Eldvittnet av Lars Kepler. Böckerna är i pocket och helt nya. Jag är ett fan av Lars Kepler och tycker att författaren (eller rättare sagt författarparet Ahndoril) skriver spännande kriminalromaner värda att läsas.

Oftast vid tävlingar brukar man alltid få skriva att man är intresserad av böckerna och kanske några rader om varför man vill läsa böckerna eller kanske till och med varför just du ska vinna. Jag tänkte denna gång att det ska vara enkelt.

Vill du vara med i utlottningen? Det enda du behöver göra är att skriva att du är intresserad av att läsa böckerna och vilken bok du allra helt vill vinna. Är du intresserad av båda böckerna går det naturligtvis bra att skriva det också. Jag uppskattar om du sprider tävlingen vidare. Tävlingen pågår i nästan en vecka, alltså på söndag den 21 oktober, klockan 21.00, drar jag namnet/namnen på de lyckliga vinnarna. Lycka till!

9 kommentarer :

  1. Jag är med och tävlar! Vill gärna vinna Paganinikontraktet då det är den från Kepler jag inte har läst ännu :).

    Har skrivit om tävlingen på bloggen också
    http://vargnattsbokhylla.blogspot.se/2012/10/gillar-du-lars-kepler.html

    SvaraRadera
  2. Hej Vargnatts bokhylla! Du är nu med i tävlingen :) Kul att du har skrivit om den på bloggen också.

    SvaraRadera
  3. Wow! Jag vill vara med i tävlingen. Jag är intresserad av båda böckerna, men om jag måste välja så får det bli Eldvittnet. /Maria

    SvaraRadera
  4. Hej Bookis!

    Mitt namn är Sara. Jag är väldigt intresserad av båda böckerna. Jag har nämligen inte läst något av Lars Kepler förut.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag vill så klart vara med och tävla. Jag vinner gärna Paganinikontraktet. Jag tipsar om tävlingen på min blogg.

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar. Jag är först och främst intresserad av paganinikontraktet. Men båda låter spännande =)

    SvaraRadera
  7. Åh va kul =) Jag som ville ha båda men på bokmässan hann paganinikontraktet ta slut när jag skulle köpa dem!

    Så jag tävlar gärna om båda, eller bara tvåan =).

    SvaraRadera
  8. Kul med en tävling! Jag är gärna med och tävlar om Paganinikontraktet :) - Hanna

    SvaraRadera
  9. Roligt att en tävling finna,
    Eldvittnet hoppas jag vinna.
    /Marika

    SvaraRadera