lördag 16 juni 2012

Zlatan i lättläst version


Nu är den här! Jag är Zlatan av David Lagercrantz och Zlatan Ibrahimovic, återberättad av Mats Wänblad. Mycket intressant är min första tanke ihop med att boken inte innehåller några bilder från originalboken. Är det inte lite av själva tjusningen? Att bilderna finns med. Men detta är min spontana tanke. Jag måste läsa boken först innan jag kan bilda mig en uppfattning om den.

Däremot önskar jag mig originalversionen av denna bok. Har inte riktigt blivit av att jag köpt den.

1 kommentar :

  1. Har inte heller köpt boken...men skall låna den av dottern när hon läst färdigt den!

    SvaraRadera