söndag 1 maj 2011

30 böcker på 30 dagar?!?

Det är ingen omöjlighet att läsa 30 böcker på 30 dagar, men den tiden har tyvärr inte jag och egentligen har jag inte heller det som mitt mål, ärligt talat. Men det kommer att dyka upp en hel del recensioner här på kort tid om böcker jag vill läsa, men inte hinner läsa just nu.

Hur kan jag då skriva en recension eller mina tankar om dessa böcker? Det finurliga är att det inte är jag som skriver inläggen. Jag har en medarbetare (min syster) till Bookis blogg som bidrar med inlägg. Därför kommer du hädanefter att se en hel del av nedanstående mening i slutet på många blogginlägg:

Recenserad av Bookis syster för Bookis litteraturblogg.

Bookis syster har tid att läsa just nu. Hade hon haft 30 böcker i handen just nu, då lovar jag att du hade fått läsa om 30 böcker under 30 dagar - kanske inte omöjligt ändå...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar