lördag 30 april 2011

Vill ha - vill byta

Efter en snabb titt i bokhyllan har jag konstaterat att jag har en del böcker jag vill byta bort. Det är dock synd om deras platser ska stå tomma och då tänkte jag göra en lista på böcker jag väldigt gärna vill ha i min bokhylla och böcker jag kan tänka mig att byta bort.

Jag gör den här listan mer för mig själv, men om du som läsare är intresserad av att byta till dig någon bok och har en bok jag önskar, får du självklart mejla till mig på bookisblogg@gmail.com.

Böcker jag vill ha:
* Vampire Academy serien - Richelle Mead
* Vampire Diaries - L.J. Smith
* Revolt - Suzanne Collins (pocket)
* Sigge böckerna - Lin Hallberg
* Dracula - Bram Stoker
* Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer


Böcker jag vill byta bort:
* Offerrit - Johannes Källström
* Smaken - Muriel Barbery
* Tillsammans är man mindre ensam - Anna Gavalda (pocket)
* Rosens namn - Umberto Eco (pocket)
* Jag saknar dig, jag saknar dig! - Pohl & Gieth (pocket)
* Nu vill jag sjunga dig milda sånger - Linda Olsson (pocket)
* Rostat Bröd - Teri Hatcher (pocket)
* Himlen börjar här - Jandy Nelson
* Här ligger jag och blöder - Jenny Jägerfeld
* Vänner för livet - Hagman (pocket)
* I Djursholm och Tensta kindpussar vi varandra - Pontus Herin
* Den förlorade symbolen - Dan Brown
* Vampyrologi. Den sanna historien om de fördärvade.
* Lockrop från vildmarken - Angela Dorsey
* Varning för X-ligan - Gissy & Jacobsson
* Montecore - Jonas Hassen Khemiri

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar